Translate

7 Nisan 2017 Cuma

Zencefilli Maske



Görüntünün olası içeriği: yiyecekKolayca yapabileceğiniz bir maske tarifi. Cildi yumuşacık yapıyor ve gözenekleri de sıkıştırıyor. Bu tarifin aknelere de iyi geldiği söyleniyor. Zerdeçal zaten ciltteki lekelenmelere kırışıklara iyi geliyor. Karbonat peeling etkisi yaratıyor. Yoğurt zaten tek başına bir mucize. Malzemeleri karıştırdıktan sonra fırçayla yüzüme sürüyorum. Göz altına sürmeseniz daha iyi. Yaklaşık 15-20 dakika bekliyorum. Yıkamadan önce elime eldiven takıyorum çünkü zerdeçal fena boyuyor. Ilık suyla yıkadıktan sonra bir küçük bir havluyu ıslatıp yüzümü siliyorum yoksa zerdeçalın sarı rengi ciltte kalıyor. Sonra gül suyu ile tekrar silip yüzüme krem sürüyorum. Siz de yapın, çok beğeneceksiniz.

Bir tatlı kaşığı yoğurt
Bir silme çay kaşığı karbonat
Bir silme çay kaşığı zerdeçal



Sevgiyle kalın 😊
Tülay Okcu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder